chidazin

chidazin

chidazin

chidazin

10 ایده طراحی اتاق

الگویی که طراحی اتاق را تشکیل می دهد:
شکی نیست که، اضافه کردن یک طاق به تخت خواب می تواند تاثیر طراحی اصلی طراحی اتاق خواب را بهتر کند. این کار را به یک نسخه ی طراحی شده تبدیل کنید، تاثیر آن بیشتر می شود. طرح های گلدار یا هندسی، در اندازه های بزرگ یا کوچک، می تواند سبب بهتر دیده شدن این طاق ها به تمامی روش ها شود.
طرح گل دار: در اتاق های سفید رنگ و یا بدون طرح، طاق گل دار بسیار برجسته و عالی به نظر می رسد. تاثیر این مورد در اینجا یکی از موارد طبیعی به شمار می رود، که شکوفایی شکوفه ها و شاخ و برگ ها همراه است که زندگی را به اتاق سرد و آرام می آورد، اما رنگ هایی با تن آبی تنها، به جای اینکه به وسایل حس روستایی بودن بدهد، آن ها را قابل تغییر می شازد. توجه داشته باشید که چگونه الگوهای هندسی بالش هایی که روی تخت قرار دارند، تعادل را برقرار می سازند.

اتاق
درخشان بودن: این اتاق تطابق طاق گل دار و بالش های هندسی در بالای آن را نشان می دهد که چندین شکوفه روی بالش ها و طراحی زیبایی روی طاق وجود دارد. طاق در رنگ های گرم، این مورد را تضمین می کند که، اتاق یک پناهگاه دلپذیر است بدون اینکه از هوشمندی طراحی سوء استفاده کند. آیا می خواهید به اتاقی با سقف بلند احساس گرم تری بدهید؟ رنگ دیوارهای اتاق را کمی طبیعی تر به رنگ تیره کنید. ویژگی های زمانی با رنگ زدن سقف و قالب ها به رنگ سفید روشن، هنوز هم قابل توجه خواهند بود.

اتاق9
آن را روشن نگه دارید: یک الگوی هندسی تمیز و مرتب برای طاق سبب می شود تا بخش های متقارن کمد و دراور، در کنار لامپ ها و آینه هایی که در این اتاق لوکس وجود دارند، نمایش داده شوند. برای طراحی که به همان اندازه مناسب است، انتخاب کنید که یک طاق طراحی شده را قفسه های این شکلی به اتمام برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.